Skip to content

Garantijas remonta izmaksas būs jāsedz šādos gadījumos:

Ja bojājums ir radies kafijas automāta apkopes neveikšanas dēļ vai, ja ir veikta nepareiza detaļu uzstādīšana/noņemšana;
Ja jūsu kafijas automātam vienkārši ir nepieciešama pilnā apkope.

Ja ierīce beidz darboties pēc garantijas perioda beigām, mēs noteikti pieņemsim ierīci un nodosim to uz labošanu mūsu servisa tehniķiem par atsevišķu samaksu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šādos gadījumos remonta izmaksas sedz klients.

Defekta novēršanai parasti ir nepieciešamas 2 līdz 3 nedēļas sākot no dienas, kad ierīce tiek nodota garantijas servisam. Ja izrādās, ka remontam nepieciešama detaļa, kas jāpasūta no ārzemēm, gaidīšanas laiks var tikt pagarināts. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums rakstot e-pastu [email protected] vai telefoniski +371 20044666.

Sazinieties ar “Kafijas Draugs” klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot +371 20044666 un mēs Jums pastāstīsim, kas ir jādara piesakoties garantijas remontam. Ņemiet vērā, ka ne visas garantijas preces tiek labotas mūsu servisā.

Lelit, Rocket, Nivona, Sage, Bosch, Siemens, Melitta, Gaggia, Saeco, Franke, La Marzocco, Dr. Coffee – kafijas automāta garantijas apkalpošanu rūpējas Kafijas Draugs.

Ja par jūsu kafijas automāta garantijas apkalpošanu rūpējas Kafijas Draugs, aizpildiet veidlapu šeit.

Jā. Lielākajai daļai kafijas automātu tiek piešķirta 2 gadu garantija no ražotāja puses fiziskām personām, kas norādīts arī aprakstā pie konkrēta produkta (produktu aprakstos norādīti standarta noteikumi fiziskām personām, ja nav atsevišķa atzīme). Tomēr dažiem kafijas automātiem mēdz būt arī 1 gada garantija (profesionālie kafijas automāti, pāris pusautomātiski kafijas automātu modeļi, u.t.t. – tas tiek norādīts produkta aprakstā). Pirkuma brīdī ir iespējams iegādāties arī pagarināto garantiju (uz papildus 2 gadiem vai vairāk) iegādājoties kafijas automātu.

  • Ja par jūsu kafijas automāta garantijas apkalpošanu rūpējas Kafijas Draugs, aizpildiet veidlapu šeit.