Skip to content

Mēs nosūtīsim rēķinu uz jūsu norādīto e-pastu. Elektroniskais rēķins kalpo arī kā garantija. Turklāt, ja jūs esat izveidojis kontu un veicis pasūtījumu www.kafijasdraugs.lv interneta veikalā, rēķinus būs iespējams atrast savā lietotāja profilā.

Saskaņā ar līzinga kompānijas norādījumiem, maksājumu iespējams veikt ar tiešo debetu; tiešsaistē, skaidrā naudā, bankas filiālē, līgumā norādītajam bankas kontam. Svarīgi: iemaksa jāveic uzņēmumam, ar kuru esat noslēdzis līgumu.

Līguma veidošanas brīdī iespējams izvēlēties vispiemērotāko mēneša apmaksas datumu. Svarīgi: pēc līguma parakstīšanas datumu nav iespējams mainīt.

Līzinga pieteikumu iespējams izveidot uzrādot personu apliecinošu dokumentu: Latvijas Republikas pasi vai ID karti vai pastāvīgās uzturēšanās atļauju Latvijas Republikā (tam var pievienot citas valsts pilsonības ierakstu).

To var izdarīt tikai pieaugušie, kuriem ir derīga ID karte, Latvijas pilsoņa vai Eiropas Savienības dalībvalsts pase, un kam ir regulāri ienākumi.

Pēc vēlamās preces pievienošanas iepirkumu grozam maksājuma solī izvēlieties vienu no pieejamajiem līzinga pakalpojumu sniedzējiem. Pēc pakalpojumu sniedzēja izvēles noklikšķiniet uz pogas “Pirkt” un jūs tiksiet automātiski novirzīts uz līzinga pakalpojumu sniedzēja mājas lapu. Speciālisti var arī palīdzēt noslēgt līzinga līgumu. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu rakstot e-pastu [email protected] vai telefoniski +371 20044666.

Jūs varat norēķināties ar skaidru naudu, veikt maksājumu internetā izmantojot internetbanku, maksājumu karti, ar bankas pārskaitījumu vai arī maksāt kurjeram skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī (bez papildus maksas). Kā arī mēs piedāvājam līzinga apmaksas iespējas.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad ir iespējams nomainīt piegādes adresi. Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu ([email protected] vai +371 20044666) pēc iespējas ātrāk. Ja Jūsu pasūtījums nav sasniedzis izpildes statusu, tad to ir iespējams mainīt vai atcelt.

Tomēr bieži vien mēs nevaram veikt izmaiņas, jo Jūsu pasūtījums 24 stundu laikā no pasūtījuma brīža tiek sapakots un gaida izsūtīšanu.

Līdz ko mūsu maksājumu sniedzējs apstrādās Jūsu pasūtījumu, uz Jūsu e-pastu (kas tika norādīts pirkuma veikšanas brīdī) tiks nosūtīts apstiprinājums.

To iespējams izdarīt pasūtījuma komentāru sadaļā, kad apmaksas brīdī tiek izvēlēts piegādes veids. Laukuma nosaukums ir “Pasūtījuma piezīmes”.

Vienkārši atlasiet preces, kuras vēlaties iegādāties, pievienojiet tās savam iepirkumu grozam. Pārejiet uz apmaksas veikšanu, aizpildiet informāciju par sevi, ievadiet apmaksas datus. Pirms pasūtījuma veikšanas ir noderīgi izveidot profilu “Kafijas Draugs” mājas lapā. Tādā veidā būs iespējams aplūkot pirkumu vēsturi, izprintēt rēķinu vai saglabāk kontaktinformāciju.